2014年3月25日 星期二

兩貓食零食

之前Charco仔有新零食,但天師仔唔鍾意食,當然要俾番啲天師仔都鍾意食o既零食俾佢啦,講到食,Charco仔又點會執輸吖

兩貓要先坐定定



兩貓都未夠喉



個亮點係,Charco仔坐晒落阿姐部 Laptops度



俾阿姐鬧囉


咀咀o黎做大懲罰呢







32 則留言:

  1. 我兩彈都係,一個食一個唔食零食

    回覆刪除
  2. Laptop暖呀,佢地好識嘢咖,我家貓就最鍾意“得”在電視前......

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢只係知道“得”正係前面係最有利o既位置

      刪除
  3. 有呀姐錫...............好sweet 呢~!!

    回覆刪除
  4. 咁都叫大懲罰?Y(^_^)Y

    回覆刪除
  5. 阿姐借 d 兒抽 Charco 仔水就真!

    回覆刪除
  6. 難得天師仔肯吃, 俾佢吃多d啦

    回覆刪除
  7. 真係大懲罰,禾都可以幫手喎!^~^

    回覆刪除
  8. 可能Charco仔想做laptop 代言 ~

    回覆刪除
  9. 其實Charco坐正正比阿姐咀啫~ 乖仔呀!!

    回覆刪除
  10. 嘩,阿姐都算忍得,俾着我,阿夢坐在我部電腦上面,一定俾我趕...XDD

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 佢話佢係老番貓,唔食日本嘢,只食本地貨,哈哈

      刪除