2016年7月19日 星期二

Pat Pat 痕去影日落

早兩日星期日,係屋企hea 得好地地,突然仔仔爸話去Brooklyn Bridge Park 度影日落

呢個公園係Brooklyn 海皮邊,呢幾年從新裝修成為一個靚靚o既公園

其實我哋可以行Manhattan 橋或者Brooklyn 橋過去,不過當日都算熱,都係楂車去

泊好車,行過去,呢個位置望見 Manhattan 橋底,呢度都係一個熱門o既影相景點


有個Education Center


進入公園部份,當時係六點幾鐘



呢度都係熱門影婚紗相o既地點,有好多大草地



 望向左手邊就係Brooklyn 橋,橋底有個大型旋轉木馬


向Brooklyn 橋行過去


仲有兒童遊樂塲區


行到去旋轉木馬,已經關咗門


買定兩個燒味飯,襯日落前醫咗肚先,仔仔爸WeChat話比阿姐知,阿姐話︰「比您哋笑死,咁浪漫,但就食飯盒」,哈哈


食飽就向舊碼頭方向去,沿路好多大草地,好多人都攤係草地度hea


好多人帶狗狗去散步,呢隻好鬼型仔呢
 



o黎到呢度又係熱門影日落景點


好多人帶齊攝影裝備o黎影相


 影咗一輪,就再向前行


 呢度係用舊碼頭改成o既公眾運動塲


手球塲


滾軸溜冰塲


塲外有専人打碟


籃球塲


開始越夜越美麗,好靚o既晚霞




仔仔爸化身“攝影逹人”


以下係“攝影逹人” o既部份傑作











再向前行會有另外幾個公眾運動塲同有個沙灘仔,但已經成九點幾鐘,要返屋企了


22 則留言:

  1. 好靚呀,你呢?達人上面嗰啲係你影嘅?😀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,用儍瓜機影,有幾張用電話影

      刪除
  2. 夜景影得好靚!仔仔爸影景, 你影佢, 洗唔洗咁Sweet!haha..
    盒燒味你地出門口時買定架?haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 用單反機影啲質數都唔會差,我影佢嗰張最主要係send比阿姐睇,話比佢知有人扮攝影大師,哈哈,係呀,特登買定飯盒去食

      刪除
  3. 攝影達人D作品好得喎
    我見到個兩個飯盒都笑左 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 用得單反機影啲質數都唔會差,我哋去野餐食飯盒,哈哈

      刪除
  4. 我都去過Brooklyn,住過幾日架,但就無人帶我睇咁靚的日落。

    回覆刪除
  5. Brooklyn、日落、燒味飯令我聯想到秋天的童話!:P

    回覆刪除
  6. D 相好靚呀
    拍住拖去影相, SWEET SWEET ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 用得單反機影啲質數都唔會差,唔sweet,情願留係屋企hea,同佢去悶到死

      刪除
  7. 好浪漫呀,仔仔爸主動提議同你去影日落,sweet 到爆呢。😘

    回覆刪除
  8. 嘩,好靚呀好靚呀,我睇左d相好耐,勁靚喔~

    回覆刪除
  9. 飯盒呢件事又真係幾煞風景!haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次要煎定兩塊扒,帶枝紅酒去,哈哈

      刪除