2019年10月6日 星期日

Yale 大學

我有個朋友Jenny,佢個細女舊年入咗美國八大長春滕大學之一 Yale University,入到長春滕大學已經好叻,佢仲係攞埋全數奬學金呢,真係好叻女

耶魯大學位於康州,Jenny 話Yale 呢個星期係Family Week,佢話佢會去康州探吓個女,問我有無興趣去Yale 大學行吓,見有車去康州,我又順便可以見吓阿姐,所以我又跟埋去

預先約咗阿姐係Yale 等,去到Yale 大學,Jenny join 個細女,我哋泊車係收費停車塲,我哋先去食個Lunch








我覺得啲嘢好好食





我哋先去Football 球塲行吓



呢隻狗係屬於耶魯大學吉祥物


再返去耶魯大學嗰邊行吓,耶魯大學唔似阿姐以前讀嗰間大學咁,係一個大土地中,再建築學校羣,而Yale 大學係建立係社區裡面,阿姐話佢有時都會車嚟呢頭買嘢食


入咗一間古藉圖書館 (Beinecke Rare Book and Manuscript Library)










行入校園區,入咗Jenny 細女間宿舍度坐吓






再去附近行吓


呢間係大學圖書館





最後我哋入咗呢個美術館行吓


行到5點,我同Jenny 各至同個女say good bye 返屋企了,要兩個鐘頭車,又要Jenny 先車我返屋企,所以唔同佢哋食埋晚餐就走,真係唔該晒Jenny 車埋我去見吓個女,而且Jenny 兩個女我都成10年無見過,大個女,已經唔認得了

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

呢兩日忽然凍咗好多,今日阿姐又send 相話我知Mittens 又黐實佢,尋晚連Chewy 都上床黐住我瞓呢




6 則留言:

  1. 美國間間大學都好大。 Yale 我未參觀過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 耶魯係一間歷史悠久既學府,好鍾意佢啲古老建築,好靚

      刪除
  2. 我都未去過,有時間去行下先!

    回覆刪除
  3. 耶魯大學聽得多了!多謝妳相片導航。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都聽得多,都係第一次去,原來間大學建在民間,唔知既話行過都唔知

      刪除