2024年5月20日 星期一

貓B 長大了—下

今日係黃糖、黑糖、芝麻、花生入屋一週年,佢哋五月嚟我屋企,佢哋應該係四月出生,所以佢哋已經足一歲

呢啲係舊年年尾,我仲係香港時,佢哋成長照















咁多隻一齊霸晒我張床


依家Chewy同Minnie 唔會出嚟廳度開餐




佢哋身型都開始拍得住啲哥哥





終於佢哋等到阿娘係香港返嚟





啲貓B 走晒去睇Mocha 姐姐係浴缸度搞咩


我入屋啲貓B 驚到匿埋晒,過咗一陣,花生就走出嚟八阿娘啲行李,想知阿娘有無買手信畀佢哋﹖


我返到嚟見佢哋大隻咗咁多,好神奇




佢哋好快都黐番我


佢哋好好感情,成日妳舔我、我舔你








好多時我要閂房門執啲嘢,一打開門就見到四隻齊晒貓咁等我開門



佢哋四貓已經可以佔據晒老豆張床




14 則留言: