2017年5月29日 星期一

嗲嗲奇哥仔

記得奇哥仔初o黎我家時,都算嗲人,會黐吓我,會坐我大髀




之後慢慢開始就無咁嗲人,但近排佢又嗲咗喎,試過幾次,我放工返屋企一入門口,奇哥仔就係咁黐住我、嗲住我

由係咁哄住我對腳,到我坐係梳化除鞋,佢就係咁“螺”住




 仲猛咁舔我隻手


 之後仲唔願走


 
我係房上網時,佢都會o黎搵吓我,係我椅後陪住我






陪我睇電視


某日奇哥仔又走上床係我椅後嗲我,我諗住坐上床黐吓佢,點知我一離開張凳,佢就即刻霸咗我個位

之前阿姐入咗大學之後,阿姐唔係屋企,我會搬去阿姐房張床度瞓

初時奇哥仔比較鍾意去同仔仔爸瞓 


近排奇哥鍾意咗同我瞓,我都未瞓,佢已經先去瞓住等我





佢仲會係瞓一整晚,就算佢出過去,都會再返o黎陪我瞓,希望佢一直keep 住就好了

今日係Memorial Day 公眾假期,連埋六、日就係Long weekend

大姑奶同二姑奶個女,一向都好friend,倆表姐妹大家都有小朋友,就更加多嘢傾,但二姑奶個女住係波士頓,平時都係靠電話聯繫感情,難得長週末,尋日佢就車埋小朋友過o黎聚吓

先約埋一齊係唐人街飲茶,之後二表姐話要食Taiyaki I-Scream


之後陪佢哋帶啲小朋友去 Battery Park 玩,沿途先經過新世貿中心




過埋見到啲 Building後面就係海濱


除咗陪啲小朋友玩,仔仔爸仲化身做攝影師,沿途不停咁影










呢輯相真係好唔掂囉,之後就行返屋企攞車,因為約咗姑仔、叔仔、大伯去食印度餐,阿姐因為約咗人係屋企BBQ,所以佢就無返o黎紐約,見吓啲表姐




呢間啲嘢都幾好食o架

22 則留言:

  1. 奇哥仔咁嗲, 會唔會係因為有對手 Chewy?

    回覆刪除
  2. 有仔嗲真幸福。

    祝端午節快樂!

    回覆刪除
  3. 我都好似阿毛咁諗,係咪爭寵呢?

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 其實好細兜,影到好似好大兜咁,不過咁多汁,撈埋飯食都夠食

      刪除
  5. 奇哥仔成個BB咁, 好得意 <3 <3
    放假約埋一班人一齊玩一齊食, 好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 所有貓都似小朋友咁得意架啦
      有藉口去玩去食

      刪除
  6. 奇哥以前嗲仔仔爸多d, e+轉而投靠你?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢無特別嗲邊個,不過佢鍾意仔仔爸同佢梳毛,一見仔仔爸入厠所,就跟住,扭梳毛

      刪除
  7. 貓地都咁嗲?!肯陪瞓?!我以為貓cool d 添!真係寃氣^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓地會o架,不過通常都係瞓床尾,好少瞓到咁近

      刪除
  8. 又係啊,好嗲嗲,好似想你鍚下佢咁 ^^

    回覆刪除