2018年12月21日 星期五

侄女喜宴

呢日約咗大家姐、二家姐一齊飲茶,飲完茶一齊返大坑東我娘家坐吓,飲緊茶時,好友Kennis call 我問我係邊,我話係石硤尾同家姐飲茶,咁佢話佢返咗阿媽度探阿媽,佢阿媽就住係青山道,所以大家其實都好近

所以我哋相約係旺角始創中心等,佢話想行花墟,佢自己住村屋,露台都有種吓花草,想去花墟行吓睇吓有無嘢啱



遇到一隻花墟貓


我哋行埋雀仔街,Kennis 話佢都係第一次行雀仔街






之後我哋上咗新世紀廣場Food Court 食啲嘢


佢就陪番我去行花園街,只見到呢兩隻花園街貓貓



 係花園街比我買到平平貓碟


嗰晚我約咗人係佐敦食晚飯,所以我就慢慢由旺角行去佐敦,個friend 帶我去呢間度食日本嘢




食完陪我行陣廟街,之後去咗義順食燉奶


返大窩口時知道三家姐佢哋去咗紅茶冰室食飯,所以我去搵佢哋等佢哋食完一齊返上樓,行過隔離街遇到某茶餐廳隻虎紋貓,平時朝早去呢間茶餐廳食早餐或者食Lunch,都見佢唔到




另一日係星期日,我今次返香港目的,就係為咗今日,今日係我二哥個女,即係我侄女結婚大喜日子








 好開心一家人可以相聚,影番張大合照




11 則留言: