2023年8月12日 星期六

小吃貨 — 下

阿B 呢位小吃貨,只要有嘢食就唔扭計,阿姐話佢鍾意食麵包,食花生醬麵包,好彩佢對花生醬無敏感



今次食三文魚,露筍,阿B︰係咩嚟呢﹖



阿B︰唔,又幾好味喎,媽咪,我錫晒



阿B︰蝴蝶粉,I like it




阿B︰我啲零食,記得要入多啲貨




入完貨返屋企,阿姐整芝士三文治畀阿B 食




呢餐係牛油果加麵包,阿B︰爹哋話如果我唔食牛油果就唔係佢個女,好彩我都會食,不過我鍾啲麵包多啲





呢餐食外賣,西班牙豬肉豆飯






阿B︰嗲哋,我食飽,想瞓覺喇


阿B 表示,都係佢自己隻腳趾最好味,哈哈


阿姐話阿B 佢食呢種果汁,之前佢會自己吱到一咀、一身都係,依家唔駛幾分鐘就啜晒一包,連口水肩都唔駛用,仲啜得好乾淨



其實佢咁肯食,真係幾易搞,幾好湊


6 則留言:

  1. 愛吃寶寶除左易湊好多,更加係人見人愛😍😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 同啲為食貓一樣,都係特別可愛,哈哈

      刪除
  2. 佢真係好叻女呢, 我識有D阿B餵飯都要用成粒鐘 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要快啲教識佢用匙羮等佢自己食,哈哈

      刪除