2023年8月24日 星期四

芝麻與黑糖

先講講芝麻,佢係一隻玳瑁色貓,有啲人會覺得佢啲顏色唔靚,不過愛貓之人,一定唔會覺得佢醜


從背面睇,全玳瑁色,但條尾尖,零零舍舍有點白色,好似“漆黑中的螢火蟲”咁凸出


佢裡面就著咗套白色比堅尼,佢仲有對“踩屎腳”,佢好鍾意咁樣瞓,女仔之家,瞓到咁無儀態



每當我開餐時,佢就會走埋嚟坐係我腳中間,望住我



佢見我係廚房整嘢,又好鍾意嚟睇住


我係度執罐頭,佢又嚟睇住,真係好八卦







佢會自己搵咗玩,好活潑


佢同黑糖一樣都鍾意匿係張櫈仔底,以前Charco 仔小時候都係咁






黑糖從身後睇,佢係隻全黑貓




佢心口有執白毛



著咗條白色底底


最搞笑係,佢兩邊“加拿大”都各有一執白毛,佢因為細膽,所以佢瞓覺都好小心,唔會瞓得好豪放,所以佢唔願show 格肋底,哈哈,我show 相畀阿姐睇,阿姐講笑話剃咗佢,初時見到真係覺得好好笑







佢初初好驚人,成日匿埋,自從開始全屋走,見我哋又無成日搞佢,佢好快已經唔會再匿埋,亦都習慣畀我觸摸,其實佢都鍾意人摸頭摸頸、摸身,但哄佢埋啲佢會驚,依家我每次摸完佢就偷錫佢頭頂,就即刻行開,等佢開始習慣畀我錫頭仔






其實已經特登放個矮身糧兜,但佢都要企晒起身食個高身糧兜


呢日見到佢瞓係呢度,以前Charco 仔都好鍾意瞓係呢度望入嚟,睇住我上網,仔仔爸都話有時望住佢,都會好掛住Charco 仔


芝麻、黑糖都唔似得花生、黃糖咁黐人,不過唔緊要,我從來都唔會勉強啲貓地,而且佢哋入門時間仲短,可能佢哋慢慢會開始黐人都唔定



8 則留言:

  1. 感覺上同人相反,仔比女嗲同黐人多啲。

    回覆刪除
  2. 愛錫貓狗的人
    不會在乎顏色樣貌傷殘
    只會在乎緣分

    回覆刪除
  3. 芝麻唔係傳統美女, 但係有自己特色 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有特別的美,無試吓用Microsoft Edge嗎,咁以後唔駛用匿名

      刪除
  4. 好搞笑加拿大係白毛🤣🤣

    回覆刪除