2024年6月20日 星期四

阿B 和貓地狗地

某日女婿買咗啲編織小玩意畀阿姐





其實阿姐又要做嘢、又要湊女,邊有時間織,應該有排都睇唔到一件製成品


天時暑熱,最好就係食西瓜,阿B 都好鍾意食




某日阿姐send 呢啲相我睇





佢哋目光咁一致,唔知睇啲咩呢﹖


呢條片笑屎我


佢最鍾意點Macy 家姐個鼻



瞓醒一覺見有Macy 陪住阿B 好開心,Macy 都鍾意阿B,佢哋好sweet 呢



呢條友仔玩咩都笑一餐


呢日抱阿B 同Rocky哥哥、Rose 姐姐一齊玩



又成日去睇佢哋,請佢哋食零食



又同Macy 姐姐一齊玩貓樹



阿B 有嘢食都同家姐分享



阿姐見啲荷蘭豆成熟了,帶阿B 去摘,阿B 一摘就放入口度食





阿B 同Winnie the Pooh 鬥可愛



阿姐成日會叫阿B 幫手,阿B 倒瀉嘢,阿B 識攞布抺番,叻女,雖然抺唔啱位置,哈哈




10 則留言:

  1. 某日阿姐send 呢啲相我睇...呢幾張相好溫馨。
    阿姐可以做咁多嘢,係好本事👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀都好溫馨,但佢唔執屋,間屋亂到呢,我見到都好唔抵得

      刪除
  2. 原來阿姐都like Harry Potter 😍😍

    Macy同阿B嘅互動好sweet sweet 呀😻😻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知阿姐鍾意Harry Potter,阿B 同Macy真係好sweet,不過Macy 都有脾氣,有時畀阿B 搞住會發脾氣,試過抓損阿B 呀陰公

      刪除
  3. 好溫馨呀~每張合照都睇到人好開心!🥰

    回覆刪除
  4. 阿姐教得好好👍🏻,肯放手俾阿B自己探索世界😊

    回覆刪除