2024年6月16日 星期日

烤豬Party — 上

尋日父親節前夕,阿姐係屋企開Party 慶祝父親節,女婿老豆鍾意自己燒豬,幾年前佢個女買咗個燒豬器畀佢做禮物,但都無用過,所以今年試吓燒

佢哋一家一早起身做準備




阿姐之前買咗棵桃樹,已經長出果實




早一日,女婿出咗去攞豬,阿B 攞咗媽咪個電話,想打畀爹哋做咩唔帶埋佢去,哈哈


一早女婿個表弟帶埋襯家老爺嚟幫手醃隻豬,幫手起“檀”開始燒隻豬,隻豬有成幾十磅



襯大家都未嚟到,阿B 食早餐墊下肚先



阿B 又百厭去搞個cooler,畀個cooler 蓋撞親隻眼


我同仔仔爸最先去到,先入廚房放低啲嘢,阿B 又嚟搞搞震


入房搵啲貓孫




S'mores 匿係衣櫃入面,一直無出過嚟,Mittens 可能匿係梳化底,所以一直都見佢唔到


阿姐話同阿B 換泳衣,一陣同佢玩水,再同佢紥番條辮仔





Sundae 瞓咗係BB 床,Rocky、Rose 見到我哋就好興奮



隻燒豬都幾嚇人


棵Raspberry 開始有收成



阿姐買呢間屋時,個yard 已經有呢棵桑樹,見到已經結晒果,都開始成熟,不過阿姐從來唔會摘嚟食



女婿話帶Rocky 出去行吓



Rocky 好乖,我哋跟係後面,Rocky 成日轉頭望吓我哋



行行吓阿B 已經眼瞓,好快就瞓著咗


等到我姑仔同佢對仔女嚟到,入房睇Macy,M表妹幫Macy 剪指甲





剪完指甲,Macy 嬲咗,走咗去阿B 房匿埋



再一齊落Basement 睇Biscuit




之後同阿B 去玩水,M 表妹買咗Bubble 畀阿B 玩







待續…


8 則留言: