2014年10月2日 星期四

擺烏龍

一帶Marble返屋企,就叫阿姐約時間帶佢去檢查,但要遷就我哋返工o既時間,約咗兩個星期至有睇

一放佢入籠就不停喵喵叫



去到ASPAC


 見到門口停咗呢部車,呢個機構我都曾經有捐錢俾佢哋


ASPAC o既車


 

入到疹療室,Marble都好乖,乖乖比醫生檢查




醫生話佢啲牙好差,雖要洗牙同剝牙,但聽到佢個心臟有啲問題,話要做咗心臟檢查,要評估吓佢個心臟可唔可以接受麻醉,所以又要約個時間做心臟檢查, 約咗下個星期做檢查

走時係樓下領養部見到呢啲等家的貓











檢查完畢,話佢心臟係有啲問題,但唔算太嚴重,最好每年check一次,佢亦都可以接受麻醉,所以約咗幾日後去做剝牙,順便做埋絶育手術

當日放低佢,打算放工去接佢,阿姐打電話俾我,話Marble需要留醫一晚,所以第二日放工去接佢

接佢時,醫院方面話俾我知,佢剝咗7隻牙,仲話俾我知佢原來係男仔,已經絶咗育


Oh,因為我見唔到佢冇“啷啷”,而且見佢咁嗲,所以我一直以為佢係女仔,我一直都好希望養隻貓女,所以有啲失望囉,不過咁,帶得佢返屋企,都一定會好好愛錫

 
 
需要食止痛藥同抗生素,醫院送咗個小玩具俾佢,不過都係等佢口腔好番晒至俾佢玩


當Marble返到屋企,好肚餓呢,已經即刻蒸雞胸肉佢食,但唔敢一次過俾太多佢哋


再夜少少餵咗藥,再俾啲罐罐佢食咗,就好眼瞓了
 

要食成個星期藥,兩個星期只可以食濕糧,依家要困房,怕佢出o黎食兩隻仔啲乾糧

希望佢今次康復後, 心臟唔好有惡化,以後健健康康

      


36 則留言:

  1. 其實男仔/女仔都冇所謂啦, 都係一隻靚貓咪 ^^
    marble 慘慘豬, 一次過剝7隻牙仔, 一定好辛苦喇, 過嚟 ee 度鍚返 \(≧3≦)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,今次都幾慘,好彩之前已經絶咗育,唔係又要捱多刀,佢前主人真係打理得佢好差,搞到佢慘,佢依家仲留緊口水,妳仲咀唔咀,哈哈

      刪除
    2. 流口水咋嘛, 有乜好怕, 照咀 (≧3≦)

      刪除
  2. 三個仔都好吖,兩仔一女得個嬲字;p (講笑咋)
    Marble有仔仔家照顧,一定會健健康康,開開心心地生活 ^~^

    回覆刪除
  3. 喺FB见到妳摆摆乌龙件事,已经即刻笑咗出嚟~
    既然妳咁恨猫女,咁咪有籍口去追多个啰(≧∇≦)

    回覆刪除
  4. haha~marble D隱藏技術好高超連兩子之母都被騙了

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我未養過女吖嗎,都唔知貓女係點o既,見佢無蛋蛋咪以為係仔囉

      刪除
  5. 一七剝七隻?實痛屎咯!(+_+ )

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗痛定啦,仲有留緊口水,傷口都未埋得晒呀陰公

      刪除
  6. 同你地有緣係仔係女都會咁好好架。
    你有時間黎探下我啦。

    回覆刪除
  7. 一切隨緣啦, 只要有人愛錫就足夠, 心臟呢樣....我家姐隻貓都有心漏, 佢成日話只要貓地開心, 過得一日就一日, 唔好諗咁多~

    回覆刪除
  8. 唔緊要啦............仔都唔錯呢~!!
    希望 Marble 早日康復 , 做隻健健康康嘅貓咪~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪自已個卜名“我家仔仔”累事呢,養親都係仔,哈哈

      刪除
  9. 多個仔...好吖.....
    做晒檢查, 牙又剝埋...冇事架啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 多隻貓已經好開心,希望三仔仔以後都健健康康

      刪除
  10. GIVE ME FIVE !!!
    我地真係要擊掌 !!!
    我上個月都領養左隻貓貓
    我心目中又係想領養貓女
    諗住同圓丸會易夾 D
    但緣份比我遇到隻囝囝 ^^
    佢又係岩岩上星期六去左剝牙
    都剝左成5-6隻
    佢本身已經好細膽, 好難得佢開始慢慢痴我
    但剝完牙之後, 搞到佢而家對我好大戒心, 唉~

    係呢~ ASPCA 唔係會提供貓貓資料比領養者o既咩?
    點解連性別都會搞錯o既?

    回覆刪除
  11. Marble唔係喺ASPCA度領養o架
    http://ruby2149.blogspot.com/2014/08/17-o.html
    http://ruby2149.blogspot.com/2014/09/17.html
    咁妳係邊度遇到佢o架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 我係o係貓義工度領養架
      佢係 CCCP 貓 (即絕育後要放番原地)
      但佢本來條村黎左好多野狗
      已經咬死過幾隻貓, 所以義工唔忍心放
      機緣巧合, 我就領養左佢o勒 ^^

      刪除
  12. 剝7隻牙咁多, 佢年紀好大架??哈, 連人地男定女都唔知

    回覆刪除
    回覆
    1. 年紀應該都唔係好大,應該係佢前主人照顧得佢唔好,我初初驚佢係有貓愛滋,好彩驗血報告無事,咁我都未養過貓女,見佢無蛋蛋咪以為佢係女仔囉

      刪除
    2. 貓愛滋??係咪好似人個D咁樣架??點解你會懷疑嘅??無左咁多隻牙會唔會影響食野??

      刪除
    3. 叫"FIV", 都係免疫系統問題,之前見有貓友啲貓有呢個病,病發時會影響牙肉發炎,要剝晒啲牙,就算無晒啲牙,食嘢都無問題的,食乾糧就咬唔到,就吞囉,要換啲細粒啲糧

      刪除
  13. ASPAC o既車好靚丫,佢地D貓貓都好靚,佢好似香港愛協咁喎
    祝Marble身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪即係美國o既愛協囉,當然希望貓地以後健健康康,佢哋唔駛受苦之餘,我個荷包又唔駛咁傷

      刪除
  14. 回覆
    1. 遇到佢都要講時間,如果再早兩個月遇到佢,我都唔可以帶佢返屋企

      刪除