2014年10月12日 星期日

初o黎埗到

Marble仔初黎埗到,當然要困房啦




 Charco仔同天師仔當然對Marble仔非常之好奇,成日捕係房門口

 

 我每日都會攞報紙入房睇,順便陪吓佢,但佢成日唔俾我睇




每晚我仲會陪佢瞓,佢會黐住我瞓呢



 有時我都會打開房門俾佢哋接觸吓


 Marble仔好怕佢哋,好多時都匿係床下底




 打開門見到佢哋係度都唔敢出o黎



我有時都會抱佢出房行吓,熟識吓屋企

入咗我間房

 

出廳hea吓,陪吓我睇電視



Charco仔初初都只係敢遠遠偷睇


呢兩日開始解禁,俾佢哋一齊接觸,暫時都ok o架,下次再講啦




46 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔係每只猫都好似标爷咁大虾细嘅 (伸脷中…)

      刪除
    2. 都有架,見佢出咗房會追佢走番入房,依家天師仔只係想嗅吓佢,或者係Charco仔係佢身邊行過,Marble仔會出手打貓

      刪除
  2. 相處得都ok呀,好快熟絡!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 一來初初唔熟唔可以即時相處,會打交,一定要慢慢比佢哋熟識比此o既氣味,二來未同Marble仔睇醫生打預防針前都唔好俾佢哋太接近,怕有咩傳染

      刪除
  4. Marble仔咁嗲,因住佢地兩隻呷醋,雨露均霑至得呀 ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會o架喇,Charco仔就一定唔會呷醋,佢本身都唔黐人,佢唔會介意,天師仔我一樣會黐吓佢,俾佢知道我仲係好錫佢

      刪除
  5. Marble 適應得好快, 而且好痴人
    我果隻仲未抱到, 更唔使旨意陪我睇電視 (T_T)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁Marble仔原本係有人養開,所以無咁驚人,佢本身又比較溫純,慢慢o黎啦,遲啲佢知妳錫佢會嗲妳o架喇

      刪除
  6. Marble仔好鬼嗲丫!
    妳同Marble仔瞓,Charco仔佢地唔會呷醋咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家開始唔駛困房,週屋走,無咁嗲了,兩貓都無呷醋,由其Charco仔,因為佢本身都唔黐人,點會呷醋

      刪除
  7. Marble仔喺妳張床瞓得好冧呀 ^3^

    回覆刪除
  8. Marble 仔好嗲呀, 啱哂你啦 ^^
    good ar, Charco 仔 & 天師仔都冇呷醋, 佢哋應該好快可以做到朋友

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家無咁嗲呢,都算ok啦,間中貓地行過都會伸手打吓貓,又會追追逐逐

      刪除
  9. 等佢地熟左,就會玩得好癲都唔定架。

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 依家可以自由行,無咁嗲啦,好似天師仔咁,做流浪貓時會坐我大髀,一入咗屋企就無再坐大髀啦,正衰仔,俾佢哋“坤“咗

      刪除
  11. 佢好嗲,我覺得marble有你在,會覺得安全,痴實你...
    佢地三隻自己相處冇打架嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢比較黐我,因為我成日陪住佢,不過依家無咁嗲喇,真正打交就無,但都有郁吓手,有時有貓經過Marble身邊,Marble會伸手打貓,有時Charco仔天師仔會追吓佢

      刪除
  12. 恭喜加貓~咁快開放自由行~即係三貓相處冇問題~真好~

    回覆刪除
  13. Marble 係醒目仔,知道新尼新豬肉避忌D好

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家發覺佢係床至會嗲人o架咋,一出咗房就唔睬人o架啦

      刪除
  14. 咩品種貓? 好令仔....

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係普通唐貓,只要愛貓,咩顏色都覺得靚

      刪除
  15. Marble 仔適應得唔錯呢 , 加油呀~!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢以前有人養,適應唔難,係要適應同兩隻仔相處,依家都好好多,已經無咁驚兩隻仔

      刪除
  16. 回覆
    1. 初初o黎時好嗲架,依家無咁嗲喇,我又俾貓"坤"咗喇

      刪除
  17. MARBLE好叻識得進退, 唔會令天師CHARCO大反應

    回覆刪除
    回覆
    1. 本身佢唔會去搞其他貓,咁兩貓見佢無惡意,係會比較快適應相處到大家

      刪除