2019年12月18日 星期三

出嚟玩

Jessica 呢隻衰豬,開始愛摸摸了


摸得佢舒服,佢會黐住人


初時佢食緊嘢摸佢會唔鍾意,仲會一路食一路鬧,好搞笑



依家已經唔會了


 佢好為食同大食,每次都食晒,仲好似食唔飽咁,仲想食多啲



我成日都入房陪佢








搵佢陪我睇報紙




佢開始期待我入房陪佢





比天師仔入咗房,不過天師仔好乖,唔會去蝦佢

咁索性開門比佢同啲哥哥姐姐打吓招呼








其實Mango 仔都無兇佢,佢自己驚就猛兇人









13 則留言:

  1. Jessica細細粒,仲有大把配額食!係呢佢同Chewy相處成點呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻衰豬會去追貓,所以Chewy 怕咗佢呢

      刪除
  2. 忙咗排無上嚟, 咁快又加咗貓貓, 今次會唔會又暫托變收歸國有?希望大個好似CHEWY咁靚女!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知架,我已經咁多貓,除非佢無人要,先會留低佢

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,都唔知會託到幾時,佢哋想攞至嚟攞

      刪除
  4. 一路食一路鬧真係好搞笑,會比佢入埋屋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都算有啲護食,有時搞住佢食都會胡胡聲

      刪除
    2. 未知呀,都仲未知我姑爺仔要唔要佢

      刪除