2019年12月27日 星期五

放監了

我開始多啲放Jessica 出嚟見吓啲哥哥姐姐


初初對住啲大貓,驚到胡胡聲









初時都唔太敢行出嚟







之後我正式放佢監





佢雖然有啲驚,但始終不敵好奇心,出嚟週圍八















慢慢習慣啲哥哥姐姐存在









仲開始去撩啲哥哥姐姐

但到夜晚,佢會自動返房瞓,唔再瞓床底,同叔叔一齊瞓



依家一開餐,佢會即刻走出嚟,又係好為食,每次都清碟,再添比佢又再清,好“刷”得


佢好快就鍾意出嚟活動




佢真係好快適應家中生活



10 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實我姑仔唔贊成多隻貓,依家只睇我姑爺仔要唔要,佢唔要我都要接收佢

      刪除
  2. 回覆
    1. 但佢驚得嚟,又會去追打住啲哥哥姐姐

      刪除
  3. 知唔知Jessica 大概咩年紀呀?睇佢身型細細粒,但個樣呀、眼神呀,又唔似Chewy 入門咁bb。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估佢都係4、5個月大,Chewy嚟嗰陣都已經2歲幾

      刪除
  4. 回覆
    1. 手、腳都好長,追到Chewy 姐姐有氣無掟抖,哈哈

      刪除