2019年12月24日 星期二

又到聖誕

早幾日係冬至,大家有無整湯圓食呢,今次係我第一次自己整湯圓比自己食


上個星期,阿姐契媽出開嚟唐人街,請我食lunch,話當係提早做冬、做聖誕同團年





今年聖誕,我特登叫阿姐幫我印咗啲X'mas Card,送比上次去加州住民宿啲民宿主人


俗語話“新嚟新豬肉”,所以捉咗Mango 仔做今年的聖誕Meow 人,哈哈,但佢係一隻Lazy Santa Claus





要摷醒佢至識郁呢







Jessica 都客串做吓



今年阿姐好忙,都無時間佈置聖誕樹,呢啲係舊年棵聖誕樹佈置





佢兩個想成為聖誕樹下的聖誕禮物嗎



舊年時阿姐除咗佈置聖誕樹外,男友仔仲砌咗盒火車出嚟玩,當時Macy & Mittens 都好好奇






呢幾張相係今朝阿姐send 比我的






阿姐今年好忙,所以聖誕,元旦想休息吓,所以唔返嚟紐約了,咁要出年至見到阿姐呢


係度祝大家

Merry Christmas



16 則留言:

  1. 聖誕快樂!

    好叻叻呀,自己整湯丸食!哈哈,我都係第一次見咁眼瞓嘅聖誕meow人咋。:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係買啲即食湯圓,以前要仔仔爸整,只係依家唔駛靠佢,可以自己整咋
      佢係大懶貓,睇吓佢一面不爽呢

      刪除
  2. Mango lazy 唔緊要,呢個性格,我LIKE呀!
    聖誕快樂!

    回覆刪除
  3. 半睡不醒眼曚矇的聖誕老人

    回覆刪除
  4. 聖誕老人都好忙, 要抖下

    回覆刪除
  5. 仔仔媽自制的聖誕咭好有心思,民宿主人收到一定好開心 😊
    祝 聖誕快樂, 新年進步 😻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係落Order、揀相,design就阿姐負責,希望佢哋鍾意啦

      刪除
  6. 回覆
    1. 雖然香港有個唔快樂既平安夜,但都希望每個香港人,有個充滿希望既聖誕節

      刪除
  7. 祝你:聖誕快樂!Jessica個樣好嬌滴滴,好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一屋都係仔,都唔覺得佢似女仔,佢又好百厭,當佢仔咁湊

      刪除
  8. 聖誕快樂!自己整湯圓好叻啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係買啲即食湯圓,以前要仔仔爸整,只係依家唔駛靠佢,可以自己整咋

      刪除