2023年6月14日 星期三

湊貓B — 4

呢四粒貓B 嚟咗一個星期,都係芝麻、花生開始無咁驚人,起碼見到我哋都無點匿埋



芝麻真係食得好快,又去搶花生嗰碟,黃糖、黑糖仍然要匿係膠箱面食

 

襯黃糖匿上膠箱面,偷偷摸佢

開始見到黃糖


某日畀Mango 仔“鼠”咗入嚟



掛住食嘢,畀我摸吓都得

一食飽就洗手洗面







仔仔爸繼續瞓廳,每晚推張床褥出廳,奇哥同Minnie 都會坐“順風車”

Mocha 等佢老豆起床


繼續同佢哋玩、睇住佢哋玩



連黃糖都開始出嚟玩


 


 

我隻拖鞋都玩一餐
 

開始識等我,睇吓係咪送餐
 
 

隻芝麻可以摸吓啦


 亦到開始無咁怕人






成日玩我對拖鞋,我每朝掃地,又玩掃把



夜晚靜雞雞開門,見齊四貓,不過一有依郁,隻黑糖又即刻匿番入床底


黃糖都開始無咁怕人,唯獨黑糖仲係成日匿埋










奇哥入嚟睇佢哋玩




夜晚我返房同Charco 仔瞓,我冚張厚被,有時佢會屎濕我張被


我又唔想成日洗張厚被,所以我開始搬入貓房同啲貓B 瞓,佢哋好快就佔領我張被

我瞓上床,佢哋會瞓係床尾,佢幾個成日係度玩打交


佢哋真係好百厭,已經跳到上衣櫃頂



 

10 則留言:

  1. 四隻小鬼好可愛呀,感覺芝麻湯丸除咗膽量大,身型都大隻啲,仲似係大嗰兩隻。

    回覆刪除
  2. 佢地都好活躍咁喎
    而家搵到好人家未? (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時阿姐朋友有興趣兩隻,不過都唔知成唔成事

      刪除
  3. 你有地方
    打算留幾多個b?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有人要,就唔留了,畀其他人愛錫佢哋

      刪除
  4. 咁多貓咪仔,夠晒熱鬧啊!😃

    回覆刪除