2023年6月5日 星期一

阿B 週圍去

阿姐同女婿都係啲坐唔定人,所以唔駛返工,佢哋都鍾意出街,阿姐帶Alena 返公司探佢個同事,話去得Lab,阿B 都要著番件Lab 袍

買咗條新揹帶,以後帶佢去行街、shopping 方便好多

其實阿B 好黐身,所以洗車都要揹埋佢



阿姐話佢鍾意玩開郵箱

Daddy 話依家搵個好員工好難,阿B ︰等我嚟幫你手,哈哈

上次咪話Memorial Day 假期去咗做pet sitter,服侍完啲顧客之後,就去咗阿B 嫲嫲屋企開party




見Daddy 有嘢食又眼甘甘了



阿姐帶咗啲Baby food 畀佢試,一無得食又扭計


嫲嫲又買咗條靚靚裙仔畀佢




啱啱過咗呢個weekend,阿姐兩公婆又帶阿B 去Philadelphia 探朋友,去酒店前食啲嘢

Alena︰佢哋又買嘢食嚟引我


Alena︰買定多杯嘢坐車飲先


去酒店換條靚裙仔,扮靚靚至去探朋友


Alena︰媽咪,good morning

食埋個靚早餐,出發去玩












6 則留言:

  1. 題外話,Baby food嗰個bb頭像,應該「成熟」過哂我地🤣

    回覆刪除
  2. 都話 Alena 萬千寵愛架啦 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一粒女,一定啦,好似我咁得阿姐一個,阿姐都係我既掌上明珠

      刪除
  3. 回覆
    1. 阿姐話仲有兩條,不過嗰兩條仲大件啲,有排至啱著

      刪除