2023年6月9日 星期五

Charco 仔近況

終於等到啲藥嚟,食藥前一日,見佢大便好咗啲,不過之後就一時時,仍然係軟便多,開始無成日疴

見佢都會出去厠所個砂盤大小便,出去飲吓水,會嚟廳搵我,所以就無再放個砂盤係床上面,放係走廊,方便佢去厠所,而且奇哥又間中用呢個砂盤,仲要成日抓好多砂出嚟




佢仍然飲好多水

因為怕佢仲會係床、被度小便,我夜晚上床瞓至會放被舖,佢好鍾意瞓住張毛毡被,成日搞到我無被冚



朝早係到瞓住唔畀我執走


基本上佢都係成日留係房度,每日都係room service






佢真係飲好多水,夜晚我瞓覺就將兜水放係呢度,佢要飲自己會跳上去飲


食咗藥都覺得佢精神好咗







奇哥成日去霸佢啲位



 Mango 仔同Chawy 有時又會去陪佢


有時見佢會走去隔離房度,又有一朝難得佢走去廚房度等開餐




仔仔爸每日都會幫佢梳吓毛,Chewy 又要嚟梳



不過近來佢唔係幾食乾糧,每日我每隔一段時間就餵佢食啲乾糧,每次最多都係肯食十零粒,有時只肯食幾粒

雖然唔多食乾糧,但佢都好肯食罐頭,證明佢都好有食慾,依家唯有畀佢少食多餐,希望一直keep 住食藥,keep 住病情唔好太快惡化


 


10 則留言:

  1. 肯食野係好事
    佢地同人一樣, 唔舒服就會想靜靜休息下 (阿毛)

    回覆刪除
  2. 同我阿翩一樣
    瘦到見大脾骨
    肚屙考慮下食益生菌

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生話啲藥對佢肚疴都有幫助,而且依家佢唔係成日疴,多數大便比較爛,但有時都好靚

      刪除
  3. 面仔都尖咗,好在佢肯食野。

    佢哋嘅陪伴好搞笑,同床但各據一方。

    回覆刪除
  4. 瘦咗好多
    年纪大多病痛😓
    (Rocky 妈)

    回覆刪除
  5. 真係瘦咗好多!好彩仲有胃口💪🏻

    回覆刪除