2009年9月13日 星期日

三藩市之旅—唐人街

第二朝瞓飽至起身,諗住去唐人街搵嘢食,我哋住係Downtown o既酒店,由酒店行路去唐人街都係大約十分鐘

一去到就見到呢個牌坊
















原本我哋想搵啲港式茶餐廳,原來呢度係無o既,後來我哋搵咗間餐館飲茶,呢間餐館外面仲搵人假扮皇帝、貴妃o黎吸引啲遊客,當時我心諗要皇帝、貴妃出o黎拉客,真係該煨囉,我哋唔係因為同情個皇帝、妃子而幫襯,而係我哋好肚餓,費事再去搵,飲茶之際,我心諗我住係紐約唐人街都好少去飲茶,o黎到呢度就搵茶飲,價錢比起紐約唐人街仲貴好多,好彩當日係瞓飽至去飲茶,嗰度啲餐館大部份無十點都唔開門

一入門口有呢張龍椅


睇呢間餅舖係咪仲好古老、好有懷舊feel





我哋o黎呢間餅舖買麵包,我哋其中一人問有無粟米飽,老闆娘答︰『粟米飽係老番飽,我哋只有唐人飽』,但我見到有牛角飽,同下面呢啲朱古力餅,呢啲咪係老番嘢囉,真係比佢吹漲


三藩市唐人街比我o既感覺係,佢哋仲一直保留傳統o既中國建築,好有中國feel,而紐約唐人街,有中國feel o既建築都拆得八八九九,又或者係重新番新,已經無晒係老番眼中,中國人神秘o既感覺,我覺得只係買唐人嘢o既唐人街

三藩市唐人街範圍都幾大,我哋每次o黎搵啲嘢食完,又要趕去其他景點,都無真真正正去行遍、睇清楚呢個唐人街,希望下次再有機會o黎可以好好咁行遍呢個唐人街



沒有留言:

張貼留言