2010年3月27日 星期六

貓毛處處

各位都見識過Charco仔係幾咁惡屎,但我好唔明白,點解當初天師仔o黎到,佢只有比天師係打,仲打到叫救晒命

不過慢慢開始就無咁怕天師仔,由天師行過佢身邊時,一巴打埋去,但每次天師仔比Charco仔打完都唔會還手,只會行開

直到依家就真係今時唔同往日,仲係Charco仔成日去蝦人,有時佢會詐詐帝帝去嗅人條頸,之後就一嘢咬落去,連仔仔爸都話佢好狠,好似啲獅子、老虎咁,專咬頸

由佢哋你追我逐開始




跟住開始去郁人



再打埋一堆



有時天師仔都怕鬼咗佢


但有時又比天師仔兇番Charco仔轉頭喎





睇,每次佢哋打完交都係貓毛處處




仲見到佢哋從對方身上咬甩、抓出o既毛








我每日都要掃大量o既毛



不過有時天師仔好無辜,其實係Charco仔比我哋攪興咗,但又咬唔到我哋,咁啱天師仔又行過,佢就一嘢撲埋去咬天師仔o黎出氣,天師仔真係好對唔住



沒有留言:

張貼留言