2010年6月11日 星期五

返咗歸喇

尋晚返咗紐約屋企喇,最衰自己大頭蝦、烏烏龍龍,搞到香港之旅縮短咗兩個幾禮拜,不過唔緊要啦,我都好掛住兩隻仔呀,咁當然阿姐、仔仔爸我都掛住啦

一返到屋企,入咗屋,Charco仔、天師仔都唔得閒理阿媽喇,只係掛住去八我啲行李,佢哋真係衰呀

阿姐知我帶咗好多兩隻仔o既手信返o黎,襯我沖緊涼,又學Charco仔、天師仔咁,開我個行李去八,咁當然兩隻仔都唔會執輸,八埋一份啦




今朝我瞓醒就去執番好啲行李,就攞啲手信出o黎



睇吓幾多,今次返香港一轉,就收到咁多禮物,我都覺得自己有啲過份

我一返咗香港無耐,仔仔爸就整爛咗其中一個貓兜,咁啱Deki就送咗個咁靚o既貓兜set比我,真係好靚,我好鍾意,不過好似女仔咗啲喎


天師仔走o黎巡視佢啲手信






今次香港之旅,見到好多貓友,又去咗幾個貓奴家抽貓水,真係好開心,如果唔係搭長途飛機咁辛苦,真係想每年都返香港,探望屋企人之餘,再去貓友飯局、貓奴家聚

再次多謝各位貓友,熱情o既款待、心思o既禮物,依家唯有在網上相見



沒有留言:

張貼留言