2011年2月1日 星期二

你陪爸爸,我陪你

早幾日仔仔爸公司食團年飯,食完團年飯,成班友仔又唔願返屋企,後來成班友唔知去咗邊度開“局”,玩到通宵至返,返o黎沖過涼又再返工

所以嗰晚佢就一早上床瞓覺,但阿姐要係我房用電腦兼睇電視,而且阿姐都唔會咁早去瞓,最後仔仔爸嗰晚就去咗阿姐房度瞓

可能依家Charco仔夜晚多數都係阿姐床度瞓,所以仔仔爸瞓咗阿姐張床,Charco仔都上床陪吓仔仔爸





咁天師仔見Charco仔去陪爸爸,佢又去床頭陪吓Charco仔




我諗最後Charco仔應該係留係阿姐床瞓,天師仔嗰晚就上我張床,點咗我兩母女燈


農曆新年,我家仔仔仝人
向各位Blog友拜年
祝各位Blog友、貓地、狗地、兔地、鼠地
身體健康、豐衣足食



沒有留言:

張貼留言