2011年9月20日 星期二

颶風逃難記

一直係度諗,好唔好出呢篇卜,因為都已經係幾個禮拜之前o既事,而且當時又係facebook上已轉述過呢件事,不過覺得無facebook o既卜友,可能想睇吓當時兩隻仔o既情況,又當係喺呢度記載呢件事,將來摷番出o黎回憶吓

係8月25號,美國東岸有一個颶風Irene,將會吹到o黎紐約呢邊,仲話呢個風非常之強勁

係8月26號朝,除咗天氣有少少陰,有少少悶熱外,都仲未有風同雨,所以我都決定返工,但到咗10點幾,老闆都話早啲關舖走人

返到屋企無耐,就聽到宣怖正午12點,所有交通工具都會停駛,因為我住政府樓宇,呢條村又建築係East River旁邊,怕風力太勁,會引致河水暴漲或其他o既危險

中午,有屋村職員逐家逐戶,要求各住戶要撤離,同時詢問各住戶會否撤離
如果唔打算撤離,再寫底聯絡電話號碼,如無其他地方撒離,仲安排咗一間高中學校做避難所,仲僱用好多學校巴士o黎接載需要去避難所o既居民

但我住嗰楝大廈又唔接近東河,所以我哋決定留係屋企,亦都己經一早準備所有用品
如糧食、電筒等等o既防難措施,直至下午三點,又有唐人義工拍門派傳單


話5點後將會斷水、斷煤、斷電,原本仔仔爸都係決定留係屋企,但我奶奶就比較緊張,所以最後我哋一家執齊包袱,去我小叔屋企留宿,當然我哋唔會丟低Charco仔同天師仔啦

去到我小叔屋企,就安置兩隻仔去Basement,個Basement放咗好多雜物
但房裡有床,已經有枕頭、被舖,同時我掃乾淨個地下

Charco仔放出o黎後,一直匿係床下底唔肯出o黎


最初天師仔都有匿係床底,但好快不敵佢自己o既好奇心,就走出o黎四圍走動,後來要格硬抱Charco仔出o黎放上床,但佢都仲係好驚唔敢郁,又唔肯食嘢



當我哋上樓食完飯返落o黎,見Charco仔都仲未放鬆






佢好想瞓覺,但又唔肯放鬆,一聽到外面有風吹草動,就抬頭望吓,仔仔爸攞啲糧餵佢,佢都只係食咗少少



我同阿姐一沖完涼,就返落去陪佢哋,阿姐攬住Charco仔,佢就慢慢開始放鬆,開始瞓覺


而天師仔就掛住週圍八,點都唔肯瞓,後來佢都係上床hea咗一陣

係Basement又無電視,部Notebook又俾仔仔爸霸住,所以我倆母女就早早上床瞓覺,到咗半夜兩點,Charco仔就開始走落地週圍八卦,但都仲未肯自己食嘢、飲水,到最後至疴咗一次便便


佢仲跳上啲雜物度,走上窗台,天師仔見佢走上窗台,佢又跳埋上去,仲要霸咗o忝










Charco仔八完之後,就跳番上床,好似又驚番咁,都無再落過地


朝早10點,仔仔爸落o黎叫我哋起身,話個風已經走咗,可以返屋企喇,我哋食完Brunch就一家五口就執嘢返屋企,我奶奶就留係我小叔度,直至weekend至返唐人街


天師仔、Charco仔一番到屋企就自在晒,Charco仔仲返到屋企無耐,疴咗篤大便便o忝

我哋又即刻蒸雞胸肉同干貝俾兩隻仔定驚,之後,天師仔好快就好自在咁係我床張度瞓覺覺豬呢


呢次個颶風都唔算做成太大o既影響,但今次逃難一啲都唔好玩,只希望唔好有下次,亦都係度要多謝各位係facebook o既每位朋友對我哋一家o既關心






沒有留言:

張貼留言