2011年11月15日 星期二

成日要人餵

Charco仔由細到大都俾我哋縱壞,鍾意要我哋餵佢食乾糧



天師仔入咗門後,都學晒Charco仔咁要人服侍





要一齊餵,唔得大細超




一條長尾、一條短尾疊埋一齊






最抵屎o既就係Charco仔,佢一想食就會坐埋個糧兜旁邊,等人去餵佢









有時仲要一粒粒咁餵,有時食幾粒就行咗去,之後無耐又坐係個兜旁邊,又要餵,又係食幾粒就走,真係俾佢嬲屎







有時我哋坐係梳化睇電視,Charco就係我哋面前hea
但一見我哋彈起身,佢又會即刻又彈起身,走埋去個糧兜度

佢又想Lur人餵佢食喇


其實天師仔都係好衰o架,每日我都會蒸雞胸佢食,每次佢都一定要人餵,如果唔餵,佢都唔會自己食






連啲雞汁都舔到乾乾淨淨


真係縱到佢哋巴巴閉呢

咁都有自己食o既時候o既








沒有留言:

張貼留言