2012年2月8日 星期三

香港貓

今次返香港都無嘜點見到貓,都係一兩隻,而且又影唔到相

反而我上次返香港就比較遇到多啲貓貓

報紙檔貓,叫阿寶



藥房貓


屯門流浪貓,我記得我喵佢哋,佢哋都望吓我,我諗佢哋一定以為係餵開佢哋食嘢o既人出現



我娘家附近一間酒樓o既貨倉貓









南丫島貓














南丫島香草園o既爛瞓貓




車仔麵舖貓,佢叫肥妹,但一啲都唔肥,老闆娘好錫佢,有幫佢絶育







呢隻應該係唐餅舖o既貓,但就走咗過隔離間電器舖度


呢隻係我二家姐o既貓,叫阿Be,極怕陌生人,全程匿係梳化底無出過o黎


返香港見到咁多貓都幾開心,但香港都仲係有好多遺棄、虐貓o既事發生,希望香港人再多啲愛心,可以包容啲流浪動物

“唔鍾意佢哋,都唔好傷害佢哋”



沒有留言:

張貼留言