2012年4月4日 星期三

小意外

仔仔爸煮飯時,有時兩隻仔會走入廚房睇住爸爸煮飯,查實想睇吓有無嘢佢哋有份食(有時會俾少少火腿佢哋食)



由其呢隻Charco仔呢,真係好為食,成日都“捕”住係度

每日我哋都會蒸番熱啲雞胸肉俾天師仔食,(細碟嗰碟就係雞胸肉),有時Charco仔就有干貝食

某日當我將啲蒸熱咗o既雞胸肉夾出o黎放係度,之後我就去幫手鎖門,(因為我奶奶啱啱出門口返我叔仔屋企),跟住就聽到有碟反咗o既聲

原來個衰仔想八啲干貝有得食未,(干貝放係大碗度,用熱水浸番暖),佢一嘢踩咗落雞胸肉隻碟度,踩反咗隻碟

我驚佢會俾啲雞汁燙親隻腳,嗱嗱淋攞冰袋幫佢敷吓隻腳





不過見佢又好似無痛、無唔舒服咁,應該都無大礙

不過真係俾佢個為食性格激屎呢



2 則留言:

  1. haha, its always parents who are more worried than the cat... Luckily there is no harm done

    回覆刪除