2012年5月2日 星期三

落難小王子

某一晚,敏姐call我,想我去幫佢手整番個竇俾一隻新o黎o既貓仔

呢隻貓仔應該未夠一歲,唔係好怕陌生人,仲會嗲人o忝

當我見到佢時,佢對我唔係好驚,俾我摸、俾我抱都可以

咁即係話呢隻貓應該係有人養開,依家俾人遺棄的

我返屋企時,係度諗,佢咁親人,要佢做流浪貓真係好嘥

我仲驚佢會有危險o忝,所以我就諗不如試吓幫佢影相

叫阿姐post上facebook睇吓有無人要啦

咁我就星期日約咗敏姐一齊去幫佢影相

敏姐叫佢做儍瓜,虎紋好靚仔呢




阿姐o黎到一見到佢,就抱起佢,佢又唔驚,仲八卦嗅阿姐o忝




睇,咁唔怕人,唔係我奶奶唔俾加貓,真係想“立”佢返屋企

最後我都唔需要post上網幫佢搵家了,因為當晚,ASPCA o既義工已經將帶走

個義工話佢大約七、八個月大,見佢真係好親人,應該上到領養部,好快會俾人收養

呢個儍瓜,希望佢真係好快有家,做個有人愛錫o既小王子啦



沒有留言:

張貼留言