2012年11月4日 星期日

停電96小時

呢個颶風Sandy真係俾佢搞到麻鬼煩,星期一晚8:40分Manhattan下城開始停電,我住o既屋企仲無水供應,好彩仲有gas,可以煮食,同煲水沖涼,外面已經風大雨大


停電前


停電後


有無發覺對面嗰間大樓仲有電力,因為嗰楝係警察總部o黎,所以佢哋會有後備電,同埋啲警車發出o既燈光,所以係屋企都唔算太過黑

係屋企要佈滿爉燭,感覺都幾浪漫


第二日,已經無雨,但仲有啲風,仔仔爸落街睇吓,前面就係東河



屋企停車塲因為近東河邊,河水灌入成個停車塲,連車都沖起,所以會發現啲車移晒位


黑色圍欄係垃圾站,垃圾站內有兩隻敏姐餵開o既流浪貓妹妹同大弟,去度見到佢哋個竇已經唔見咗,可能已經凶多吉少







啲車全部撻唔著,好彩仔仔爸醒,無將架車泊係停車塲,情願去唐人街搵車位,最醒佢星期一已經入满電油,唔駛受無汽油之苦

星期三仲未有交通工具開放,屋企已經無電、無水,留係屋企都無咩用,所以我就跟仔仔爸車返工去

朝早返工,成個屋村漆黑一片


星期四、五開始有局部o既交通工具行駛,仲免費兩日,呢兩日我收工就搭巴士轉地鐵去我叔仔屋企沖涼,等仔仔爸收工o黎接我

有時攞定奶奶煮好o既飯餸返屋企食


因為無水o既關係,每晚我哋都要攞晒屋企o既瓶瓶樽樽落街攞水

屋村準備咗啲供水設施俾人去攞水


每晚我都做茶煲的女人,攞住個水煲去攞水



都好彩o既係我住五樓(其實都係行四層,因為地下叫做一樓),每晚攞水都要走兩轉,唔係都幾係嘢

停電時,最興奮都係天師仔,佢好鍾意出走廊行,每次一開門就衝出去,係走廊度行來行去,都唔願返屋企


Charco仔就八吓就返屋企


停電呢幾晚都發生咗啲小意外,有貓因為八卦,俾爉燭啲火燒燶咗啲鬚


直至星期五晚9:43分至有番電力,其實中午時分,唐人街陸續開始有番電力,只係我哋屋村九點幾至有番電,仲有其他地方都仲未有電呢

今次呢個颶風係New Jersey登陸,睇新聞報導災情真係好慘重,記得之前我介紹過大西洋城賭塲外Broadwalk啲貓嗎

如果啲貓無人疏散o既話,佢哋一定已經俾海水捲走

睇報導話全球暖化,令到氣候變遷,未來每次o既颶風都會一次比一次強,所以希望每個人都要重視環保,唔好令地球病得越來越嚴重

唔好俾再多o既天災肆虐


沒有留言:

張貼留言