2012年12月23日 星期日

聖誕喵喵來了

上次去康州探阿姐時,係間舖頭仔度,幾蚊雞俾我買到呢套聖誕老人衫

先o黎天師仔











著咗唔識郁


件衫比較大,天師仔啱身啲,佢著得好好睇

到Charco仔






個樣好可愛唷



件衫大件咗,衫尾又長,Charco仔會踩住件衫尾






祝各位Merry Christmas & Happy New Year



3 則留言:

  1. Noted that you have moved to this Blogger site from Yahooo.

    Just want to how you move the blogs from Yahoo to Blogger, one by one or by batch?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係電腦白痴,見網上都人教點搬,我對我o黎講都係好複雜,唯有自己逐篇逐篇copy & paste過o黎,但啲video copy唔到,要再從新post過,等我得閒至慢慢搞

      刪除
    2. 或者你又試吓得唔得
      http://gutgutmama.blogspot.hk/2013/09/blog-post_9.html#more

      刪除