2013年5月12日 星期日

母親節Surprise

母親節前夕,阿姐託朋友幫佢買咗扎花,兼送埋上門俾我,真係令我好Suprise呢



插好花後,兩隻仔又o黎八卦了







Charco仔嗅完、八完啲花花,就攤係度唔肯走






總知,兩隻仔一得閒就走上枱嗅吓,嗅完又攤係度hea,唔願走






因為阿姐星期四就會返o黎,就正式開始放暑假,所以無諗住佢會返o黎同我慶祝母親節,阿姐只係話買咗張咭俾我,但佢遲咗寄,要下個星期至會收到

我只係好期待星期四阿姐返o黎,真係估唔到佢會俾個Suprise我

囡囡,Thank you,我好掛住妳

母親節亦令到我好懷念已經唔係度o既娘,我係不孝女呀



沒有留言:

張貼留言