2013年7月13日 星期六

Jinx & Tofu

阿姐呢個暑假有暑期工做,最正份工係屋企附近,返工方便

阿姐話發現佢返工間商廈個Keeper係Basement養咗隻大肥黃貓,佢叫Jinx




阿姐同個Keeper friend咗,阿姐會要求個Keeper搵Jinx上o黎玩

某日阿姐叫我放工去搵佢,齊齊去抽Jinx水

我抱過佢,佢都好“聚”手o架

阿姐抱住佢,我同阿姐都狂搓佢個肥肚腩




阿姐話佢好鬼現實,見妳唔俾零食佢,佢就走貓,仲衰過Charco仔

Jinx嫌我哋成日“巴打”佢




佢成日想返落去Besement呢,但又閂咗門,好無奈呢



唔知大家記唔記得Tofu呢,佢係阿姐住波士頓個表姐養o既狗

早兩個禮拜,Tofu一家o黎參加大表姐新屋入伙兼順道幫我奶奶搞生日扒地

阿姐見到Tofu好肉緊呢


見到佢都戥佢熱,大表姐又怕咗佢甩毛,唔准佢入屋嘆冷氣,真係無陰公






不過佢又好醒,識得捐入枱底避太陽,佢主人又成日俾冰水過佢飲


阿姐又捐入枱底親親Tofu


Tofu真係好純品,啲表妹都唔怕佢,鍾意同佢玩,不過呢隻仔好黐佢媽媽,見媽媽入咗屋,成日想搵阿媽






沒有留言:

張貼留言