2013年8月14日 星期三

韓國、日本……Market一日遊(Part 2)

點解我想再o黎呢度,因為兩年前o黎呢度時,遇到貓貓

呢啲係嗰陣時見到o既貓



呢位係餵貓人






舊年颶風Sandy o黎,我都好擔心佢哋

今次一去度,就見到隻黑貓,不過佢一見到我就走貓了

之後就見到呢三隻貓




食緊嘢嗰隻貓見我影住佢咁耐又走貓了


啲貓貓就住係度呢個建築物o既底度



當時都見到一個男人放底啲貓餵,見到另一隻貓去食啲乾糧

呢隻貓應該係兩年前第五張相嗰隻貓o黎



之後呢隻貓走咗去飲水


可以見番啲貓貓,知道啲貓無事我真係好開心

我諗呢度又有啲石山,可以擋到啲河水犯濫,而且個底都好深吓,佢哋應該可以匿得好入,至可以避開當日咁強o既颶風


睇完貓貓之後,我哋就原路行番去日本Market



呢間Market 都有試食攤位,不過就好少


呢個Market 好鬼多嘢食賣





外圍都有其他食品賣



旁邊都有food court


週圍賣o既餐都好鬼吸引




因為之前係韓國Market 食咗啲嘢都仲未消化,所以都仲未肚餓,啲餐咁吸引都無辨法食

今次o黎到可以見番啲貓,已經好開心,食唔到啲美食都唔會唔滿足

依家我最擔心係大西洋睹城Broadwalk o既貓,唔知幾時可以去睇吓呢



沒有留言:

張貼留言