2018年6月10日 星期日

另一個貓刷

舊年時係facebook 啲廣告度,見到呢個手套型貓刷


之前係平時買貓砂貓糧間大型起市都有見過,賣$15 美金,但我返香港時係“執笠倉”見到都係賣$15,但就係港紙,咁我就買咗三個返

天師仔第一個試用,佢都好滿意







Chewy 初初見我戴住呢個手套都好驚,但佢試過之後又接受到喎




佢只係唔愛人梳佢肚肚,會發爛渣



Marble仔又係好鍾意



唔再幫佢梳,佢個樣好似話我知佢想再encorn,唔好比佢停



奇哥仔都ok




點解我會買三個,其中一個我買比我姑仔比Bubble & Nicole,不過我姑仔同姑爺仔話佢哋兩隻貓都麻麻地

另一個我買定比阿姐,嗰陣阿姐都話會領養貓,所以我買定比佢,Macy 都ok 嘅,阿姐仲send 咗啲片比我睇,Mittens不嬲都唔鍾意梳毛,所以佢唔會鍾意呢個貓刷手套





上次Macy & Mittens渡假,我都再有用呢個手套刷幫佢梳毛,其實佢都好鍾意






14 則留言:

  1. 你都識執笠倉,哈哈。我今年在旺角都行左幾次,沒有甚麼幫襯,但店員好友善。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見啲貓抓板都好平,不過佢哋實在太“丫”喼,所以無買

      刪除
  2. 同對上一篇嗰隻相比, 係咪呢個舒服 d 呀

    回覆刪除
  3. 我之前都有類似呢個, 但Dingding唔係好BUY, 好似行刑咁, 反而佢中意日本隻貝殼梳

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. $15呢個價錢,我可以買到7個,而且$15美金一個,我一定唔會買

      刪除