2019年12月10日 星期二

特發要暫託

尋日下午,我姑爺仔突然message 我,話佢個同事執到隻貓,話要帶佢上嚟幫佢沖涼喎,姑爺仔話佢一收工會帶貓過嚟,我哋食完晚飯,仔仔爸就落街接貓


天師仔同奇奇對貓貓好好奇,但嚇屎寶寶了





第一時間帶貓貓入厠所侍候


姑爺仔已經同我講咗話係隻靚靚小貓 





先比啲罐罐佢食,佢即刻食呢,應該係好肚餓






食晒罐罐比水佢又唔飲,佢掛住洗腳







佢開始眼瞓



先同佢剪指甲,佢好惡呀,好難搞


諗住同佢帶番個頭罩至剪,但都係搞唔掂




最後無用頭罩,格硬至剪到


同佢沖涼、抺身、吹毛都算順利,佢唔算好大掙扎






吹咗一陣毛,佢就匿係砂盤


同佢沖涼時昅佢,佢應該係女仔嚟,目測都係幾個月大,最多半歲,仲係未成年少女,哈哈,後來我報告比我姑爺仔知,姑爺仔幫佢改咗個名叫Jessica

之後佢同仔仔爸就同房瞓覺,後來我開門裝佢,佢係我set 好個床底位度攤抖,今朝我起身去睇佢,佢都仲係喺床底



其實佢都係一隻愛人摸摸





但只愛人摸頭仔同下巴,一摸佢個身就發脾氣,打人、咬人


姑仔家對灰貓真係好有緣份


12 則留言:

  1. 盡量俾愛她
    夠地方就收養啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果姑爺仔唔要,咪我要囉,都係加多個貓兜o姐

      刪除
  2. 佢好搞笑,陌生地方冇戒心,食飽飽仲放心洗腳仔,好可愛 😍

    回覆刪除
  3. jessica都好惡吓不過好靚!好彩遇到妳們。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢惡起上嚟個款,似足阿姐隻Mittens,就係一驚就fee 人打人,呢隻仲咬人o忝

      刪除