2023年4月6日 星期四

一屋為食貓

通常啲貓都係為食喇,我幾粒貓孫都係,一見阿娘食嘢就昅到實


Macy︰嘩,有雞脾食

S'mores︰有蝦又有蟹,正呀



S'mores︰又無我份

阿姐︰畀妳嗅吓咋

阿姐︰妳唔食得薯條呢

阿姐又收到街坊group 啲免費貓糧



阿B 見人食嘢眼金金

Daddy 用塊餅干引吓佢,佢即刻笑晒

我諗阿B 將來同啲貓姐姐一樣,都係隻為食貓嚟,嘻嘻


6 則留言:

  1. 睇見第二張相,三隻嘅齊心樣,已經忍唔住笑咗出黎,仲有打薯條主意,又係勁搞笑😻

    回覆刪除
    回覆
    1. 為食貓好得意,我諗為食BB 都應該又係咁得意

      刪除
  2. 可能佢地會問, 點解唔同我開心些牙嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實阿姐已經好好,會畀人食既嘢畀佢哋食,我就唔會囉

      刪除
  3. 貓地排排企等食好過過癮😄😄

    回覆刪除