2024年3月8日 星期五

奇哥有耳血腫

話說我返香港前,奇奇隻右耳腫咗



腫到耳仔都耷晒


第二日就帶佢去睇醫生





之前奇奇因為耳仔痕睇過醫生,話佢耳仔裡面有菌,可能係啲菌未清,佢抓爆咗條血管,醫生幫佢放咗血,話要紥實隻耳仔唔好畀佢搞,要洗耳仔同滴耳藥水殺菌






但佢好快就撥甩啲紗布,我哋試吓用其他嘢幫佢箍實,但又唔敢箍到好實



所以佢都好容易就撥甩



最後耳又開始積血水,今次我哋自己幫佢抽血水





見佢黐實我,就唔駛佢包住個頭帶頭罩


但再一次有積血水,又要再抽血水




抽完呢次之後,剩番少少血腫,見佢自己慢慢消咗






我返香港之後,仔仔爸都同我報告吓佢情況


佢依家已經無事,隻耳仔表面有少少萎縮不平,依家都要勤啲幫佢洗耳仔


係我返香港期間,Mango 仔又唔知點解隻左腳腫咗,可能係跳上跳落時扭親,仔仔爸每日同佢按摩,後來至好番


每當啲寶貝有事真係好擔心,一啲小病小痛都唔想佢哋有


10 則留言:

  1. 要罩住個頭,真係好難受啊!希望仔仔媽嘅寶貝,快快好返,健健康康!

    回覆刪除
  2. 好彩奇哥係外科問題
    希望放血+食藥快點康復

    芒果可能身重跳躍時 扭傷

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇哥已經無事,只希望唔會復發,Mango都應該係扭親,鬼叫佢咁肥,跳上跳落係會輪盡啲

      刪除
  3. 真係陰公豬,而家冇事就好.

    回覆刪除
  4. 好在而家無事, 你地好鎮定, 俾我又會嚇一餐 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好彩都唔算係大問題,都驚架,突然咁樣

      刪除
  5. 養兒一百歲、長憂九十九。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋仲要得十幾年壽命,更加想佢哋健健康康陪多幾年

      刪除