2024年4月9日 星期二

阿B 的這個星期

Weekday 阿姐一邊開工、一邊要湊女,又要煮嘢畀阿B 食,畀阿B 自己食到一地都係,又要做清潔


又要陪阿B 玩,用啲玩具同佢玩,話阿B 似呢個卡通人物




唔明點解阿姐買呢塊板返屋企



煮粥仔畀佢食,又係食到天一半、地一半



玩得轉轉多,成日自己玩自轉


爹哋係屋企,又黐實爹哋


都係愛媽咪多啲


想讀書畀Macy 家姐聽嗎?


呢隻衰豬,鍾意每舊咬一啖就放返落隻碗度,要人食佢口水尾


呢日又去餵貓,又係去似天師仔嗰隻黑貓度







之後去咗Chuck E . Cheese 度玩,去新地方,覺得好新奇有趣












呢晚見阿姐好夜至send 相畀我睇,我問點解仲未瞓,阿姐話阿B 7點幾至瞓咗一覺,所以成11 點幾都仲未瞓,仲send 片同我打招呼



 

12 則留言:

  1. 阿B好開心,媽媽就好忙碌呢!

    回覆刪除
  2. 全職返工+全職湊B,真係好忙呀,阿姐仲咁有耐性,好犀利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得佢好叻,比著我都情願去返工多個湊小朋友

      刪除
  3. 外國BB真係好多都自己食, 食到天一半地一半, 都唔會被鬧

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係只有外國人至肯放手畀啲小朋友自己嚟

      刪除
  4. 阿 B 食到一地都係,好搞笑 ! (๑ºั╰╯ºั๑)

    回覆刪除
  5. 媽媽肯放手教阿B好幸福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲老番鍾意咁教,阿姐呢個“竹昇妹”都係咁

      刪除