2024年7月8日 星期一

阿B 的國慶日

 July 4 國慶假期,一早起身就有雀仔睇


之後阿B 去咗嫲嫲屋企打波游水







嫲嫲買咗隻玩具貓貓畀阿B 玩







呢日留係屋企,終於影到隻Chipmunk 嚟攞雀粟,阿姐話佢狂塞雀粟入口,走咗之後再返嚟攞







阿B 話要自己冚被瞓覺



星期六阿姐約咗我姑仔同M 表妹去New Jersey 行outlet Mall,我姑仔嚟車埋我去,約係商場等,我哋遲咗到,阿姐佢哋先去行吓








我哋終於到見到阿B 喇



阿B 怕羞唔肯畀我哋抱,又唔肯落地行



阿B 個金魚咀真係好鬼cute





阿姐去睇婚紗裙


去Food Court 食嘢



阿B 唔鍾意著鞋,係都唔畀爹哋幫佢著鞋



食飽飽行多陣



我哋走之前阿B 已經瞓著咗,阿B 一瞓著,個頭就會出晒汗


返到屋企阿B 先幫手餵家姐,然後要沖涼






6 則留言:

  1. 阿B瞓覺個樣冧滋滋,睇到心都甜呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到呢個衰妹既笑容同“酒粒”已經好開心

      刪除
  2. 個日有無仔仔爸? 佢見到乖孫, 一定好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為部車有啲問題,佢唔想揸咁遠,所以佢無去,我返到屋企佢就問我攞相睇,佢都好掛住粒孫

      刪除
  3. 阿B越嚟越黑游水嘅功勞😂

    回覆刪除