2024年9月8日 星期日

New York 遊 — High Line + 姑仔貓更新

我嚟咗紐約都已經超過30 年,其實有好多地方我都未去過,6 月份嗰陣,有朋友叫我去行吓High Line,其實呢笪地方我都好想去,難得有人陪我去,當然奉陪,大家各自搭Subway 去,約係Subway 站等,Subway 站內啲小銅像,好得意


我自己好耐無搭過Subway,怕遲到,所以早到咗,由W 14 Street 一路行多兩條大道就到


其實呢度曾經係一條鐡路支線,已經癈棄好多年,係2009年設計成一個旅遊景點









部份路段仲保留咗啲鐵路路軌



每年5 月仲會搞花展


不同地方會有不同藝術品


一路行會經過Hudson Yards,呢度我都嚟過兩次,Hudson Yards 曾經有多人係度自殺,所以曾經封過一段時間唔畀人上去,當時好似維修,所以都無開放



有學校係度搞畢業禮


繼續行埋尾段










呢度係盡頭,要行返轉頭


經過Hudson Yards 個商場,搵厠所方便吓



其實我朋友約咗係中城返工舊同事食Lunch,食埋Lunch 至返屋企


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

上個星期日,姑仔話Nicole 仔 同Anna 為咗爭位置而大打出手,就係右上角,佢哋爭緊個貓頭木箱


姑仔為咗勸交,反而畀佢哋抓到週身傷,仲流咗好多血





仲話之後幾日,兩隻貓都成日好唔妥對方,所以姑仔要佢兩個帶頸圈,當懲罰兼收吓火



原來啲貓都會咁記仇


8 則留言:

  1. 希望姑仔啲疤痕可以快啲消腫同散。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢真係好傷呢,佢即刻已經消毒,應該好快好番

      刪除
  2. 姑仔好傷下喎🙂‍↕️🥲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都試過畀Charco 仔咬流好多血

      刪除
  3. 謝謝你帶我遊紐約,當年去紐約已經是卅幾年前,當年[世界貿易中心雙塔]還在。
    祝你姑仔傷痕早日痊癒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 連華爾街隻銅牛我都未去過,只係曾經楂車經過,其實隻牛離我屋企都唔算好遠,自由女神像都係某年朋友嚟探我至報一日遊團到過

      刪除
  4. 原來貓打起交來係咁利害 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以一定要同啲貓剪指甲,不過有時同啲貓剪甲都難搞

      刪除