2009年2月19日 星期四

蛇舖貓

我有睇過幾個卜都有講過位於南昌街一間蛇舖裡面o既貓


呢隻叫亞黃


呢隻叫FeFe


呢隻叫MiMi


坐係門口嗰個亞叔話我知,只要拍吓大脾,亞黃就會跳上大脾坐,好癡人、好可愛呀

我外家係係石硤尾,所以我好多時都會去深水埗,係2004年我返香港時已經去呢間蛇舖食蛇羹,係舖頭牆上都貼咗佢嗰三隻貓o既報導,上次2007年我同個女返香港,我帶埋個女去食蛇羹兼探吓啲貓貓,我諗三隻貓係呢間舖頭o既生招牌

其實我都好鍾意食蛇羹,唔知係咪因為係美國無蛇羹食,所以特別想食,我每次都會幫襯幾次,係2000年,有一次我同我哥哥一齊去食蛇羹,我話比我哥知,我尋日至o黎食過,我哥就話:妳駛唔駛咁摶命呀

明年2010年我又會返香港,到時我又會去呢間蛇舖食蛇羹兼玩貓貓,希望嗰三隻貓地仲係度可以比我玩啦



沒有留言:

張貼留言