2010年1月10日 星期日

天師食雞髀

天師仔係我家樓下做流浪貓時,久不久仔仔爸會烚雞髀肉比我,叫我帶比天師仔食,佢好鍾意食

依家佢成為我家仔仔,當然都可以成日食到雞髀肉




不過食過四、五次之後,佢開始對雞肉無興趣,再整都唔“so”囉,開始同衰仔Charco一樣,越o黎越咀刁


Charco仔係後面,仔仔爸餵佢食緊佢o既至愛乾瑤柱,天師對乾瑤柱又無興趣,Charco仔對雞肉又無興趣,咁都好,起碼唔驚會爭嘢食

佢哋唯一共同鍾意食o既都係脆卜卜,天師仔依家聽到脆卜卜個膠袋聲,都拿拿淋走過o黎,好彩佢哋兩隻都唔會爭食,好乖咁一齊等,你一粒、我一粒,真係好乖仔

就算放係個貓兜裡面,佢哋都會一貓食一粒,好有規矩










沒有留言:

張貼留言