2010年1月7日 星期四

再種貓草

阿姐話天師仔疴啲“唔唔”好鬼臭,叫我買貓草返o黎種比天師仔食,等佢腸胃好啲,疴啲“唔唔”唔好咁臭,其實我都好驚會好似上次“種貓草”咁,不過唔種過又唔知佢食唔食,唯有買o黎試吓啦




種緊嗰陣就走o黎八八掛掛






最後o既結果都係唔食,今次呢盤仲大過上次嗰盤,唔食真係嘥鬼晒,咁我就試吓剪碎撈埋啲餅餅度,睇吓佢食唔食





反而Charco仔食餅餅嗰陣連啲貓草都食埋,天師仔見到有貓草係度,情願唔食,真係係比佢激屎,盤草最後都係食咗唔夠一半,好彩Charco仔都肯食啲,唔係就真係仲蝕

見天師又成日舔毛,我又買咗支吐毛膏比佢哋食,點知兩隻都唔食,又嘥咗我啲錢錢喇,唉~



沒有留言:

張貼留言