2010年7月13日 星期二

床褥介紹

我唔係有靚床褥介紹,我只係想介紹吓我屋企一直放係走廊嗰一張床褥唧


呢張床褥最主要o既功用就係,如果有人o黎我屋企過夜,我哋就會將呢張床褥推出廳比人瞓

咁平時無用放係走廊,最大o既用途就係比貓貓攞o黎做貓抓板


有時會瞓係度磨爪,磨完仲唔捨得走,繼續攤抖





曾經有卜友見到我呢張梳化熔熔爛爛,都問係唔係貓地o既傑作?


no, no, no,其實Charco仔從來都唔會去抓梳化,因為佢知道自己有一張咁大型o既私家貓抓板,而天師仔都好叻,知道呢張床褥係可以攞o黎磨爪,當佢想抓梳化,我哋say no,咁佢就知道只可以係床褥度磨爪,因為無人會say no

自細Charco仔就除咗攞呢張床褥o黎做貓抓板之外,仲會攞o黎練攀床褥,睇佢咁細隻已經識自己爬上床褥頂



仲好鍾意係床褥頂度hea



天師仔初初入門嗰陣,都係好鍾意走上張床褥度hea吓、瞓吓覺覺豬咁








Charco仔真係藝高貓胆大,當仔仔爸要拖地,挏高咗張床褥,個衰仔一樣爬到高一高



除咗呢張床褥,我家都有一個貓抓柱,係阿姐個表哥買o黎送比Charco仔,所以Charco仔都幾多人錫,間中Charco仔、天師仔都會去呢個貓抓柱度伸吓懶腰兼磨幾嘢



呢張床褥,日子有功,其實都已經比佢哋抓到花晒






沒有留言:

張貼留言