2010年7月25日 星期日

出去瞓

再講多啲我嗰張多用途床褥先

我之前咪講過,呢張床褥係如果有客人o黎,就推出去廳比人瞓o既,查實有幾可有人o黎我屋企過夜吖,未養貓前,我大姑奶個女去完夜街都會上o黎過吓夜,或者我姑仔會帶對仔女o黎過夜,weekend一齊去玩,但自從養咗貓,個個都話對貓敏感,都已經無人敢上o黎瞓

不過有時阿姐Pat Pat痕,都會推張床褥出廳瞓

Charco仔仲會係張床裖邊度玩




推咗張床褥出o黎,都要去抓


係度等阿姐上床瞓覺





等到瞓著咗


有時推番張床褥去走廊,Charco仔都會坐吓順風車


依家天氣熱,我家只有廳安裝咗冷氣,阿姐又怕熱,呢排成日都要出廳瞓歎冷氣,啲仔都好精,都要歎埋一份

有冷氣歎,要霸番個靚位先






依家阿姐放暑假,已經每日都瞓到黃朝百晏,阿姐起咗身,天師仔都仲唔願起床


唔執床都唔願走




一到夜晚,兩隻衰豬又霸定個靚位





每次天師仔匿係床褥邊,佢就最鍾意同我玩



啲貓貓真係爽,又有冷氣歎,又有得玩,仲有有兩隻貓貓陪瞓,阿姐都不知幾開心呀



沒有留言:

張貼留言