2010年8月1日 星期日

我愛墊墊

呢個墊墊,係上次我返香港,啲貓友送o既,天師仔非常之鍾意


Charco仔唔抵得,又想o黎霸墊墊




見天師仔好鍾意伏係我房窗前睇街


所以我就將個墊墊舖係度比佢墊住,佢好鍾意,成日都會走去伏伏睇街街












有時Charco仔都會去攤抖吓


個位比Charco仔霸咗,天師仔唯有係床度瞓



早排好熱嗰陣,見天師仔眼望望咁望住個位,但又唔上去,我估係咁熱,仲要墊住好鬼熱,所以我就攞開放埋一邊,佢跟住就即刻走上去,到近排無咁熱,又見佢伸手去抓張墊,咁我又舖番張墊上去,咁佢又好舒服咁伏係度,妳哋話啦,啲貓貓係咪好識歎呢


沒有留言:

張貼留言