2010年11月5日 星期五

波士頓行

由我家出發去波士頓大約係四個鐘頭車程

秋天喇,沿途有好靚o既楓葉,只係又開緊車,我又無開窗,所以都影得唔靚




今次去波士頓o既目的,主要係我二姑奶買咗新屋搬新家,兼且佢個女又養咗隻狗仔,咁我哋就去探吓姑奶兼玩狗狗

呢隻係Samoyed狗,得幾個月大,佢個名叫“Tofu”,所以我話一個禮拜唔同佢沖涼,佢就會變咗隻“臭豆腐”


佢好似隻綿羊仔呀


佢好得意呀


因為係萬聖節,佢主人要佢扮隻龍蝦






玩到攰,要瞓覺囉


佢對眼好得意


啲腳粒係鴛鴦色o既


玩完狗仔,我哋就去酒店攞房,再去《Salem》呢個地方

我哋先去醫肚,我哋去咗一間叫“Lobster Shanty”餐聽食嘢

呢個Cocktail話上過電視,所以要叫o黎試吓,係將龍蝦汁再溝啲酒,我就覺得無嘜龍蝦味,因為俾啲酒冚晒


呢個叫Lobster Pie,舊舊龍蝦,正


呢個我都唔記得叫嘜嘢,一片片嗰啲係新鮮炸甜薯,好好味喔


Clam Chowder都好飲


食飽飽我哋就去行街街,Salem呢個地方,一到十月就好熱鬧,因為呢個Town古時有好多巫女,啲巫女後來俾人誣告害人,全部都受審判同處死

呢度仲有好多關于鬼鬼怪怪o既Museum,唔知係咪咁,所以啲人o黎呢度慶祝Halloween呢






所以每年十月,呢度都會有好多event,好多萬聖節o既裝飾、佈置





由其當日係萬聖節前夕,真係週街都好多扮鬼扮馬o既人,好鬼熱鬧,真係嘜鬼都有



仲有遊樂塲、街fair


阿姐玩射水遊戲,幫表弟贏咗個公仔



行完都夜囉,要返酒店瞓覺,返酒店都要45分鐘呀

其實波士頓都無嘜嘢玩,所以第二朝瞓醒,食咗早餐,就去outlet度進發,不過都買唔到啲嘜嘢,之後就回程返New York喇

返到屋企,要親親Charco仔同天師仔呢



沒有留言:

張貼留言