2010年11月10日 星期三

煲呔貓

係上次拍攝《Halloween的故事》o既時候,橫掂都要幫啲貓地易服,所以之後就順便摷番襪媽送俾我o既靚靚煲呔,想同佢影番啲斯文相

先睇天師仔,咦,睇唔到條煲呔o既



一來幫天師仔帶咗煲呔之後,佢好唔鍾意,成日想咬甩佢,兼且佢啲毛比較長啲,又遮住咗



要仔仔爸抱起,再低炒,都係睇得唔清楚


之後我都係唔死心,要同佢再影多次



佢仲係好想咬甩佢



終於影到唯一一張似樣o既相,都算ok啦


o黎睇Charco仔o既相

睇,Charco仔點都係我家o既最佳貓模,雖然佢初初都想整甩佢,但佢好快就適應咗,當條煲呔無到,俾我哋同佢影靚相相






佢哋係咪好有紳士feel呢,不過我覺得佢哋似餐廳待應多啲囉



沒有留言:

張貼留言