2011年1月12日 星期三

隨著墊墊走

上次係熱屎辣辣呢篇卜度講,天師仔好鍾意坐係個優之良品個膠袋度,但我又唔想佢坐正係個膠袋上面,所以我就攞咗佢好鍾意嗰張貓草墊放上去,等佢hea得舒服啲


咁我房個窗台咪無咗張墊囉,咁就摷咗之前俾Shadow坐嗰張墊出o黎,放番係個窗台度

天師仔好鍾意呢個墊墊o架,睇,佢嗅住自己隻臭腳o黎瞓,正儍豬




佢鍾意呢張墊墊其中一個原因,係可以攞o黎抓抓,所以佢每次跳上呢張墊o既時候,都會先抓抓一輪至坐低


佢鍾意呢個墊墊o既程度係,我將呢張墊放去邊度,佢就跟到去邊度


如果我係房睇劇,我就將張墊放係我張床度,睇佢瞓得幾冧





我仲可以一邊睇劇、一邊抽佢水









我將張墊放係我大髀,佢都一樣會走上o黎瞓






喺天師仔o黎我家初期,天師仔都會上梳化坐,但唔知點解佢依家唔會走上梳化瞓覺,所以我如果係廳煲劇o既話,我叫佢陪我上梳化坐,佢係唔會o既

但只要將呢張墊墊放係梳化,咁佢就會乖乖上o黎,瞓住陪我睇電視喇 





所以有時連Charco仔都唔執輸,都會霸o黎坐吓




初時天師仔見Charco仔坐咗佢張墊,佢會走去迫走Charco,但依家唔會喇,呢幾張相係早幾日前影o既,佢哋依家可以齊齊坐,幾friend







沒有留言:

張貼留言