2011年1月1日 星期六

難得一見

平時睇各位啲卜,話佢哋o既愛貓好鍾意咕嚕咕嚕,但我家兩位公子,真係好少會聽到佢哋會咕嚕咕嚕,就算有都係好細聲,仲係得兩、三聲

天師仔最勁咕嚕咕嚕嗰次,係一帶咗佢返屋,同佢沖涼,之後帶佢入阿姐房幫佢抺乾啲毛時,佢係咁咕、係咁咕,又咕得好大聲,自始之後,都無嘜聽過佢咕嚕囉

每朝早我返工前,都會開電腦check e-mail,Charco仔例牌走上o黎電腦枱對住我,想我俾零食佢食


佢因為想食零食,佢會好順攤咁俾我幫佢R頭、R頸,早幾日前朝早,佢又o黎mark住我,想我俾零食,我又R佢下巴,突然佢咕嚕咕嚕得好大聲,我即刻攞相機錄低佢


除咗呢樣之外,另一樣好少見到o既係,Charco搓被被

呢段片,係天師仔o黎咗我屋企,佢開始唔入我房瞓,但過咗一排,試過連續三晚,我一上床關燈瞓覺無耐,佢走上我床尾度搓被被,係第三晚,我一早放定個相機係枕頭邊,一見佢上o黎搓就影低佢,好彩俾我影到,之後都再無見過佢搓被被喇


所以真係算幾難得一見



沒有留言:

張貼留言