2010年12月30日 星期四

雀屏中選

話說十月時,某日係郵箱收到一張郵局字條,要我去郵局取郵件,我都覺得好奇怪,平時我係網上訂嘢,或有親朋戚友寄嘢俾我,我都會俾公司地址,因為屋企都無人收件,唔理咁多,就去郵局取郵件返屋企

就係呢件,係美國平郵,初時我仲估係有朋友寄生日禮物俾我o忝,返到屋企我都唔敢拆住,等阿姐返o黎問係咪佢o既嘢


一拆開,原來係…


我係2008年時,係平價店用$1買咗個貓貓年曆返o黎,呢個年曆裡面啲貓貓相,全部都係貓主人寄相片去,而被選中,登係佢哋o既年曆度


2009年時我原本已經想寄Charco仔啲相去,試吓會唔會被選中,但後來因為我過咗限期,所以至等今年至寄相去試吓













我記得我好似寄咗四、五張相去,今次我被選中兩張相

一張係我嗰五隻貓契孫,放咗係三月份


另一張係Charco仔扮蝙蝠俠,放咗係十月份


俾佢哋抽中咗,我真係好開心喔,都算係我十月時o既生日禮物



新一年,祝貓地健健康康,貓奴就事事順境

Happy New Year 




沒有留言:

張貼留言